שיעור 1 : שיעור פתיחה – היכרות

מה זה אומר יזמות דיגיטלית

שיעור 2 : שיווק

סקירה של עולם השיווק הדיגיטלי היכרות עם המשפך השיווק

שיעור 3- רשתות חברתיות

מדיות חברתיות היכרות עם המדיות החברתיות והתנהלות עסקים בממשק מה זה רשת חברתית מבוא לפייסבוק

שיעור 4 : פייסבוק

קצת היסטוריה חוקים ברורים למה פייסבוק ?

שיעור 5 : פייסבוק – המשך

קידום ממומן אל מול קידום אורגני קידום אורגני (קבוצות, תיוגים, בוטים וכו) ניהול קבוצה

שיעור 6 : פייסבוק – המשך

קידום הדף העסקי בצורה אורגנית תוכן – על מה נכתוב בדף שלנו תוכן שעובד

שיעור 7 : פייסבוק – המשך

מודעות מוצלחות תוכן מומלץ חינמי להימנע מזכויות יוצרים

שיעור 8 : פייסבוק – המשך

היכרות עם קאנבה התורה שלפני

שיעור 9 : פייסבוק – המשך

ביזנס מנג'ר (הסבר מקיף מה הוא ומה תפקידו) פתיחת ביזנס מנג'ר  מעבר מקיף על המערכת פירוט חיבור משתמשים פירוט חיבור נכסים תחת הביזנס שלנו

שיעור 10 : פייסבוק – המשך

דף עסקי – איך לפתוח ולהגדיר בצורה הנכונה תוכן מומלץ להעלות לדפים עסקיים בפייסבוק איך כדאי לעצב את עמוד הפייסבוק בצורה 'מניעה' ניהול הדף ניהול הקשר אל מול הלקוחות

שיעור 11 : פייסבוק – המשך

בניית גאנט ותזמונים PAGE POST Creator Studio  – הסטודיו ליוצרים רגע לפני תחילת הקמפיין הראשון – מה חשוב להכיר

שיעור 12 : פייסבוק – המשך

היכרות מעמיקה עם מערכת ADS MANAGER היכרות עם סוגי הקמפיינים השונים בפייסבוק  פתיחה + מבנה הקמפיינים

שיעור 13 : פייסבוק – המשך 

יצירת קמפיין –  הבנה של מהו המשפך השיווקי סוגי המיקומים (פלייסמנטים) שונים סוגי אופטימיזציה  (  Budget optimization, הגבלת תקציב … ) שיטות תמחור bid

שיעור 14 : פייסבוק – המשך

טרגוט סוגי  טרגוטים בפייסבוק עקרונות הטרגוט: איך מגדירים את קהל היעד שלנו Audience insights

שיעור 15 : פייסבוק – המשך

בניה והגדרות המודעות עצמן היכרות עם כל סוגי המודעות הקיימות התאמת מודעות בהתאם לפלייסמנט מודעה בדארק לעומת מודעה מפובלשת Instant Experience

שיעור 16 : פייסבוק – המשך

מונחים שהם חובה – KPI מעבר על ה COLUMS בפייסבוק KPI לאופטימיזציה נכונה

שיעור 17 : פייסבוק – המשך

ספריית הקהלים של פייסבוק סוגי מיקוד קהלים CUSTOM AUDIENCE

שיעור 18 : פייסבוק – המשך

תקציבים ותמחורים בפייסבוק ביד טסטינג A\B

שיעור 19 : פייסבוק – המשך

Dynamic Ad Dynamic Ad Set דוחות ללקוח על איזו פרמטרים  צריך להסתכל כיצד לבנות דוח מקצועי ומסודר ללקוח

שיעור 20 : פייסבוק – המשך

Event Manager – היכרות עם מנהל האירועים פיקסל פייסבוק – Pixel מה זה פיקסל ולמה הוא משמש אותנו סוגי הפיקסלים הקיימים מה זה איוונט – סוגי האיוונטים הקיימים כיצד פייסבוק עוקבת אחרי פעולות הגולש באתר בעזרת הפיקסל פיקסל המרות- פתיחת פיקסל ראשוני הטמעת הפיקסל בנכסים הדיגיטליים למטרות מעקב RMKT בדיקת הטמעת פיקסל( facebook pixel helper).

שיעור 21 : פייסבוק – המשך

יצירת המרה מותאמת אישית אימות דומיין

שיעור 22 : פייסבוק – המשך

Billing היכרות עם מערכת החשבוניות של פייסבוק איך מוציאים חשבונית עבור הלקוח/בעל העסק סוגי חשבוניות איך מגדירים אמצעי תשלום

שיעור 23  : פייסבוק – המשך

Brand collabs Manager עבודה עם מותגים ומשפיענים בפייסבוק

שיעור 24 : פייסבוק – סיום

תפריט הביזנס מעבר מפורט על תפריט הביזנס פייסבוק

המשך

הכשרת אינסטגרם

שיעור 1 : אינסטגרם 

מבוא לאינסטגרם הסבר קצר על ההיסטוריה, מה הייעוד של הרשת, על ההשתלבות עם פייסבוק וכו' נתונים וסטטיסטיקות

שיעור 2 :  אינסטגרם – המשך

קהל היעד באינסטגרם והשפה ברשת זו הסבר מקיף על הקהל הצעיר, שפה שמדברת ויז'ואל, פחות טקסט, דגש על הסטורי, מסרים קצרים ואפקטיביים האלגוריתמים של אינסטגרם

שיעור 3 : אינסטגרם – המשך

פיד האקספולרר EXPLORE פילטרים של אינסטגרם ושימוש נכון

שיעור 4 : אינסטגרם – המשך

כלים מובילים באינסטגרם כלי הרילס  כלי הסטורי איך תהפכו את הסטורי לדבר הכי חם אצלכם ואיך הוא יכול לקדם אתכם. טיפים לסטורי מוצלח

שיעור 5 : אינסטגרם – המשך

אינסטגרם VS פייסבוק למה דווקא אינסטגרם מה זה קריאייטיב נכון

שיעור 6 : אינסטגרם – המשך 

פרופיל  סוגי פרופילים – פרופיל ציבורי או פרטי? אישי או עסקי? הסבר על ההבדלים בין כל אחד מהסוגים איך לפתוח / להפוך להיות חשבון מותג לאינסטגרם ?! איסטגרם תובנות  איך לקשר בין חשבונות עסקיים  פייסבוק ואינסטגרם

שיעור 7 : אינסטגרם – המשך 

טיפים לפרופיל עסקי מוצלח האשטגים תווית מיקום לחצני קריאה לפעולה אימות הפרופיל – תג כחול

שיעור 8 : אינסטגרם – המשך

אינסטגרם שופינג  איך למכור מוצרים בשופינג  איך להבין את הקהל שלך ולהשיג תוצאות באינסטגרם

שיעור 9 : אינסטגרם – המשך

נטוורקינג באינסטגרם  תוכן ממותג Brand Collabs Manager  SOCIAL BLADE

שיעור 10 : אינסטגרם – המשך 

הסבר על פרסום באינסטגרם מול פרסום באינסטגרם דרך הביזנס פייסבוק קמפיינים ממומנים באינסטגרם קמפיין עוקבים

שיעור 11 : אינסטגרם – המשך

התאמת מודעות בהתאם לפלייסמנט סטורי – מיקום מיוחד – עיצוב המודעה הממומנת בהתאם

שיעור 12 :  אינסטגרם – המשך

יצירת אסטרטגייה מותאמת טיפים וטריקים לפוסטים כמו פילטרים, רזולוציה, עריכה וכו' כלים לשימוש

שיעור 13 : אינסטגרם – סיום

טיפים לדרך גדלים ורזולוציות למודעות אפליקציות תומכות

המשך

המשך

טיק טוק  TIKTOK

שיעור 1 :   טיקטוק – היכרות

היכרות מקיפה עם הפלטפורמה החמה ביותר בשוק  מה זה בכלל טיקטוק ומה יש בה

שיעור 2 :  טיקטוק – המשך

קצת נתונים והיסטוריה אלגוריתמים טיקטוק למה בכלל טיקטוק

שיעור 3 :  טיקטוק – המשך

מה צריך וחשוב להכיר – מאפייני הפלטפורמה קהל היעד תוכן שנוצר על ידי משתמשים אתגרים ,  אתגרי Hashtag

שיעור 4 :  טיקטוק – המשך

טיקטוק אורגני  פילטרים מוזיקה תיוגים, האשטגים איך מתמקדים בטרנדים כדי למקסם את התוכן איך להגיע לדף הפור יו

שיעור 5 :  טיקטוק – המשך

בעלי עסקים בטיקטוק שיווק משפיענים עמידה בדרישות הפרסום תקציבי פרסום

שיעור 6 : טיקטוק – המשך

סוגי פרופילים בטיקטוק חשבון עסקי איך להחליף פרופילים אוטומציה בTIKTOK

שיעור 7 : טיקטוק – המשך

קידום בטיקטוק סוגי המודעות הקיימות בטיקטוק היכרות עם הביזנס טיקטוק  דאשבורד

שיעור 8 :  טיקטוק – המשך

יצירת הקמפיין הממומן הראשון מעבר על המטרות הקיימות

שיעור 9 : טיקטוק – המשך

סוגי הנכסים שיש לטיקטוק ביזנס פיקסלים – איוונט מנג'ר

שיעור 10 : טיקטוק – המשך

מעבר מקיף על ספריית הקהלים ספריית הקריאייטיב

שיעור 11 : טיקטוק – המשך

קטלוג תגובות חוויה מיידית + טופס לידים

שיעור 12 : טיקטוק – המשך

ניתוח נתונים בטיקטוק דוחות ללקוח 

שיעור 13 :  טיקטוק – סיום

התנך להצלחה בטיקטוק אפליקציות תומכות

טאבולה TABOOLA 

שיעור 1 :  טאבולה – היכרות

אז מה זה בכלל טאבולה מבוא  ראשוני לטאבולה – פרסום מבוסס תוכן קידום תכנים בדיגיטל

שיעור 2 : טאבולה – המשך

מעבר מלמעלה על הפלטפורמה מקורות טאבולה  – קריאטייב טרנדס בסט פרקטיס

שיעור 3 : טאבולה – המשך

איך להכין מודעה מוצלחת העומדת בתנאים ובמדיניות של טאבולה הגדרות דף הנחיתה המומלצות בטאבולה תוכן מומלץ להעלות לקידום בטאבולה איך כדאי לעצב את דף הנחיתה בצורה 'מניעה לפעולה' סודות וטיפים לבניית תוכן עסקי מוצלח וממיר בטאבולה

שיעור 4 : טאבולה – המשך

חשבון עסקי טאבולה – כל מה שצריך לדעת חשבון עסקי טאבולה – איך לפתוח ולהגדיר בצורה הנכונה הגדרה ראשונית של חשבון הפרסום טאבולה בפועל התנהלות עסקית בממשק התוכן

שיעור 5 : טאבולה – המשך

מעבר מקיף על הממשק באקסטייג' היכרות מעמיקה עם תפריט טאבולה

שיעור 6 :  טאבולה – המשך

הגדרות ראשוניות והטמעות פיקסלים הטמעות פיקסלים (פירוט סוגי הפיקסלים + חיבור לנכסים \ אתרים \ דפי נחיתה הרלוונטיים) הגדרת המרות ראשוניות

שיעור 7 : טאבולה – המשך

ספריית קהלים יצירת קהלים ראשוניים על בסיס הפיקסל של טאבולה

שיעור 8 : טאבולה – המשך

קמפייינים – (פרקטיקה פתיחת קמפיינים) הגדרות הקמפיינים הראשונים בטאבולה הגדרת יעדים ראשוניים לפעילות באונליין בהתאם למשפך הרצוי פתיחה + מבנה הקמפיינים

שיעור 9 : טאבולה – המשך

בניית המודעות בקמפיין אקסקלודים קהלים חשובים ניהול ואופטימיזציה של קמפיין טאבולה+ BIDS

שיעור 10 : טאבולה – המשך

סקירת ניהול קמפיינים הגדרה והסתכלות נכונה על מדדי KPI  אופטימיזציית מודעות וכו סוגי בידים קיימים במערכת התאמת אסטרטגיית הביד שלך

שיעור 11 : טאבולה – המשך

הפקת דוחות של הפלטפורמה חיפוש וייצוא של הקמפיינים מהמערכת Billing היכרות עם מערכת החשבוניות של טאבולה איך מגדירים אמצעי תשלום  איך מוציאים חשבונית עבור הלקוח/בעל העסק סוגי חשבוניות – חיובי חשבון

שיעור 12 :  טאבולה – סיום

סיכום נושא הנלמד נקודות חשובות ביותר לשינון התחלת העבודה עם הפלטפורמה בפועל

כתיבת תוכן קופירייטינג

שיעור 1 :  קופירייטינג – היכרות

מה זה בכלל אומר תוכן שיווקי הבדל בין תוכן שיווקי לפרסומת מושגי יסוד שחובה להכיר

שיעור 2 : קופירייטינג – המשך

יסודות התוכן השיווקי דגשים תוכן בעל ערך דוגמאות

שיעור 3 : קופירייטינג – המשך

תוכן שיווקי NATIVE  שיווק באמצעות תוכן שינוי בתפיסה

שיעור 4 : קופירייטינג – המשך

הגדרת מטרות עסקיות  הגדרת קהל יעד פרסונה צרכנית

שיעור 5 : קופירייטינג – המשך

מודלים של כתיבה AIDA FOMO PPT טיפים לכתיבת תוכן בצורה נכונה

שיעור 6 : קופירייטינג – המשך

אסטרטגיית תוכן ביצוע מדידה ואופטימיזציה אפקטיביות כלי מדידה

שיעור 7 : קופירייטינג – המשך

שאלות מנחות מחקר מתחרים

שיעור 8 : קופירייטינג – המשך

בריף סדר פעולות

שיעור 9 : קופירייטינג – המשך

היררכייה נכונה ליצור דיון דגשים גודל / אורך ביטול התנגדויות

שיעור 10 : קופירייטינג – סיום

כותרות דוגמאות ארגז מילים כלים לשימוש

שיווק שותפים

שיעור 1 :  שיווק שותפים התחלה

מה זה שיווק שותפים?  היכרות עם מודליים עסקיים של שיווק שותפים

שיעור 2:  שיווק שותפים המשך

אילו מערכות שיווק שותפים יש כיום? היכרות עם המערכות הנוחות ביותר לשיווק שותפים

שיעור 3:  שיווק שותפים המשך

היכרות עם חברות שיווק שותפים מפורסמות בשוק הישראלי תוספים לשימוש בוורדפרס של שיווק שותפים

שיעור 4:  שיווק שותפים המשך

שיטות ליצירת נכסים למינוף של שיווק שותפים – בלוגים, פודקאסטים, עמודים עסקיים, אתרי תוכן, אתר מכירות ועוד.  איך בוחרים מוצר לפרויקט הבא שלנו?

שיעור 5:  שיווק שותפים המשך

היכרות עם מערכות CRM שיעזרו לנו לפקח על הפעילות ולשפר אותה

שיעור 6:  שיווק שותפים המשך

פתיחת חשבון לדוגמא במערכת של קליקבנק היכרות עם שיטות שיווק פופלאריות לשיווק שותפים

דרופשיפינג

שיעור 1 :  דרופשיפינג התחלה

מה ההבדל בין איקומרס כללי לדרופשיפינג חסרונות ויתרונות המסחר בדרופשיפינג

שיעור 2:  דרופשיפינג המשך

היכרות עם אתרי המסחר המובילים אמזון, אליאקספרס, אליבאבא, איביי ועוד.

שיעור 3:  דרופשיפינג המשך

היכרות עם סוגי המוניטורים הנפוצים חיבור המוניטור לחנות האינטרנטית היכרות עם הכלים למחקר מתחרים ומוצרים במוניטור

שיעור 4:  דרופשיפינג המשך

דגשים להתנהלות מול ספקים באונליין תוספים ואתרים לאיתור ספקים

שיעור 5:  דרופשיפינג המשך

דגשים לבחירת מוצרים יצירת מוצרים נוספים סביב המוצר/המוצרים המובילים (upsale)

שיעור 6: דרופשיפינג המשך

טיפים לעיצוב דף מוצר באיביי  טיפים למכירה באיביי איביי למתחילים  כלים לקידום באיביי  עמלות מכירה באיביי

שיעור 7: דרופשיפינג המשך

10 צעדים להקמת עסק דרופשיפינג למתחילים

שיעור 8: דרופשיפינג המשך

אפליקציות פופולאריות למינוף המכירות ושירות הלקוחות בשופיפיי

שיעור 9: דרופשיפינג המשך

הדרך ה"קלה" יותר: אפיקי יזמות בעולמות הדרופשיפינג. 

שיעור 10: דרופשיפינג המשך

היכרות עם כלים מתקדמים לשיווק איקומרס (פייסבוק קטלוג, גוגל שופינג) היכרות עם כלי מדידה מתקדמים יותר לאיקומרס ( Enhanced ecommerce/ Facebook API).

לינקדאין LINKEDIN

שיעור 1 : לינקדאין התחלה

אז מה זה בכלל לינקדאין לינקדאין ישראל – נתונים וסטטיסטיקות.  מה השימושים העיקריים ברשת לינקדאין: קהלי יעד, גיוס, פעילויות B2B למה לינקדאין יכולה לשמש אותנו בתור מתחילים?

שיעור 2: לינקדאין המשך

בניית פרופיל אישי בלינקדאין מחקר מילות מפתח בלינקדאין.  למה כדאי לנו להגדיל את רשת הקשרים שלנו בלינקדאין? איך להכפיל את רשת הקשרים בלינקדאין תוך שבוע בלבד? חברות: כיצד משתמשים בממשק חיפוש חברות

שיעור 3: לינקדאין המשך

נטוורקינג: כיצד ואיך לבצע נטוורקינג עסקי, יעיל ואפקטיבי בלינקדאין היכרות עם הלינקדאין premium : למה הוא משמש?  סוגי הנכסים הקיימים ברשת

שיעור 4: לינקדאין המשך

קבוצות בלינקדאין: סודות השימוש בקבוצות לינקדאין, אסטרטגיה וחשיבות בחירת הקבוצות ממשק החיפוש בלינקדאין: כיצד ניתן לאתר בעלי תפקיד, לקוחות פוטנציאלים, חברות, עובדים ועוד

שיעור 5: לינקדאין המשך

דף חברה: כיצד פותחים דף עסקי בלינקדאין דגשים לניהול עמוד עסקי מחקר מתחרים של עמודים עסקיים ברשת מהו הביטוי האופטימלי לעמוד הלינקדאין שלך?

שיעור 6: לינקדאין המשך

– היכרות עם לינקדאין ביזנס ופתיחת חשבון עסקי – היכרות עם סוגי הקמפיינים והמודעות בקידום הממומן

שיעור 7: לינקדאין המשך

– היכרות עם הלינקדאין פיקסל ואיך לתפעל אותו – היכרות עם מדיניות הפרטיות והפרסום של לינקדאין.

שיעור 8: לינקדאין סיום

– איך למצוא את המשרות בלינקדאין שמתאימות לנו? – איך לחפש אנשים חופשי-חודשי למרות המגבלה של לינקדאין על כמות חיפושים? – היכרות עם ה-Linkedin learning  – סיכום ועיקרי הדברים.

רב מסר

שיעור 1 : רב מסר

הרשמה ראשונית לרב מסר היכרות עם המערכת – מעבר על הכלים והאפשרויות

שיעור 2 : רב דף

מעבר מקיף על התפריט המלא והפיצ'רים  הקיימים מבט כללי על מערכת רב דף

שיעור 3 : רב דף

היכרות מקיפה רב דף  עקרונות עריכת דף תבניות

שיעור 4 : רב דף

עיצוב הדפים שלנו ניהול הקריאה לפעולה רספונסיביות

שיעור 5: רב דף

שיטות פרסום  פרסום דפים בחירת דומיין לפרסום הדף

שיעור 6: רב דף

ניהול דפים – העתקה, מחיקה, פבלוש ועוד בניית דף מכירה כפתור קנייה

שיעור 7: רב דף אחרון

סינונים ותגיות – איך לחפש, לתייג ולסנן את הדפים שלכם ניהול נכון של הדפים שלנו במערכת רב דף

שיעור :8 רב מסר סיכום – תרגול 

מבחן פרקטי מצולם

גוגל אדס Google Ads

שיעור :1 גוגל – התחלה

היכרות מערכת הגוגל אדס ופתיחת חשבון  היכרות עם סוגי הקמפיינים והמטרות הקיימות בתוך הגוגל אדס  היכרות עם Adsense Google

שיעור :2 גוגל – המשך

פתיחת חשבון GMB היכרות עם ה- consule search google

שיעור :3 גוגל – המשך

מה הפרמטרים שהאלגוריתם של גוגל (google crawler) סורק וכיצד הוא מדרג אתרים וחשבונות גוגל אדס היכרות עם ה Optimize Google

שיעור :4 גוגל – המשך

היכרות ציון האיכות של גוגל וכלל תשתיות גוגל חיפוש מילות מפתח שליליות בגוגל אדס

שיעור :5 גוגל – המשך

היכרות עם סוגי המודעות הפעילות בגוגל חיפוש סוגי התוספים הקיימים במערכת גוגל אדס ולמה הם משמשים

שיעור :6 גוגל – המשך

סוגי ביד למידת אסטרטגיות ביד ידניות ואוטומטיות ולמה הן משמשות אותנו

שיעור :7 גוגל – המשך

איך לנסח הצעת מכר מנצחת בגוגל – USP ניתוח חווית משתמש בדפי נחיתה/אתרים – עקרונות הUX- וה.UI-

שיעור :8 גוגל – המשך

מחקר מילות מפתח מקצועי – Google Keyword Planner כלים לריגול מתחרים בגוגל

שיעור :9 גוגל – המשך

סוגי אופטימזציות בגוגל חיפוש – מאיפה מתחילים?

שיעור :10 גוגל – המשך

היכרות עם הגוגל אדס פיקסל ואיך מחברים אותו לטאג מנג'ר יצירת אירועים והמרות באמצעות גוגל אדס וגוגל טאג מנג'ר

שיעור :11 גוגל – המשך

היכרות עם ספריית הקהלים של גוגל  בניית קהלי רימרקטינג וקהלים מותאמים אישית גוגל חשבוניות, דוחות ועדכון אמצעי תשלום

שיעור 12: גוגל המשך

גוגל GDN – איך מקימים קמפיין מדיה בגוגל אדס סוגי מודעות GDN – כולל היכרות עם google web designer אופטימזציות GDN

שיעור 13: גוגל המשך

קמפיין מדיה חכם – כללים וקווים מנחים  קמפיין דיסקוברי – איך ומתי נשתמש בו

שיעור 14: גוגל המשך

קמפיין PMAX – היכרות, דגשים וסוגי טרגוטים  שילוב עולמות הPMAX- עם קמפיין חכם

שיעור 15: גוגל המשך

יוטיוב – דגשים ועובדות לכל משווק מתחיל  כיצד מניעים לפעולה בוידיאו ומתי פתיחת ערוץ יוטיוב – עקרונות ,SEO מבנה נכון של ערוץ היוטיוב והכנתו לקראת הקידום הממומן חיבור ערוץ היוטיוב לחשבון הגוגל אדס

שיעור 16: גוגל המשך

סוגי קמפיינים וסוגי מודעות יוטיוב ממומן  אופטימזציות קמפייני וידיאו בגוגל אדס

שיעור 17: גוגל המשך

היכרות עם חוקים וסקריפטים בגוגל אדס  google developers

שיעור 18: גוגל המשך

היכרות עם חשבון הcenter- Merchant של גוגל חיבור הcenter- Merchant לאתר המכירות ולגוגל אדס

שיעור 19: גוגל המשך

סוגי מודעות גוגל שופינג הקמת קמפיין גוגל שופינג – דגשים ופרקטיקה  הבדל עיקרי בין שופינג רגיל לחכם וכיצד משלבים ביניהם  אופטמזציות גוגל שופינג

שיעור 20: גוגל המשך

היכרות עם גוגל אנליטיקס – גרסה ישנה  חיבור הגוגל אנליטיקס לכל הנכסים יצירת קהלים ומטרות בגוגל אנליטיקס ניתוח נתונים מקיף – איך ואיפה מנתחים את דפוס ההתנהגות של הגולשים באתר?

שיעור 21: גוגל המשך

היכרות עם גוגל אנליטיקס – גרסה חדשה GA4  חיבור הגוגל אנליטיקס לכל הנכסים יצירת קהלים ומטרות בגוגל אנליטיקס החדש  ניתוח נתונים מקיף – איך ואיפה מנתחים את דפוס ההתנהגות של הגולשים באתר?

שיעור 22: גוגל המשך

עולמות הUTM- – יצירת לינקים מקודדים ידידותיים לגוגל.  היכרות עם עולמות הenhanced- .conversions search console -ה חיבור

שיעור 23: גוגל המשך

בניית אסטרטגיה שיווקית בגוגל  הגדרת יעדים ומשפכים בגוגל

שיעור 24: גוגל המשך

היכרות עם מבחני ההסמכה של גוגל: google platform marketing  קמפייני אופליין וקידום אפליקציות – סקירה כללית למתקדמים  סיכום עיקרי הדברים

שיעור 25: גוגל – סיום

מבחן פרקטי מצולם

גוגל ADS

שיעור 1 – הסמכה לגוגל חיפוש

פתיחת חשבון בskillshop- וחיבור חשבון הגוגל אדס הקיים שפתחנו במהלך הקורס. היכרות עם מערכת הskillshop- ולמה היא משמשת אותנו. הבנת והיכרות עמוקה עם המכרז של גוגל אדס. היכרות עם כלים מתקדמים יותר של גוגל חיפוש score optimization planer, . performance היכרות עם קהלים בעולמות החיפוש(RLSA)  הדגמה של שאלות נפוצות במבחני הסמכה גוגל חיפוש.

שיעור 2 – הסמכה לרשת המדיה

היכרות מעמיקה עם אפשרויות הטרגוט במדיה של גוגל. היכרות עם סוגי הקמפיינים הקיימים עם דגשים מתקדמים לקמפיינים חכמים. איך משדרים את המסר הנכון במודעות. GDN הדגמה של שאלות נפוצות במבחני הסמכה של מדיה. היכרות עם סוגי הבידים האוטומטיים הקיימים בעולמות המדיה של גוגל.

שיעור 3 – הסמכה לרשת הוידאו (יוטיוב)

היכרות מעמיקה עם סוגי המודעות והטמפלייטים הקיימים בקמפייני יוטיוב. איך לעודד תגובות ומעורבות של גולשים דרך היוטיוב. סגמנטציה של הקהלים ביוטיוב – אופטימיזציות למתקדמים. פעילויות מיתוג דרך יוטיוב. היכרות מתקדמת עם היוטיוב studio .creator
הדגמה של שאלות נפוצות במבחני היוטיוב.

שיעור 4 – הסמכה לרשת השופינג

היכרות עם סוגי מודעות שופינג שעדין לא זמינות לקידום בישראל אך הכרחיות להכרה לצורך הצלחת המבחן. היכרות עם קמפייני שופינג של אונליין ושל אופליין (local products). היכרות עם אסטרטגיות הבידינג הקיימות בגוגל שופינג. הדגמה של שאלות נפוצות במבחני הסמכה של השופינג.

שיעור 5 – הסמכה של גוגל בכלי המדידה גוגל אנליטיקס

היכרות עם פרמטרים מתקדמים למדידת פעילות לידים/מכירות/אפליקציות. היכרות עם מודלי הייחוס של גוגל וסוגי חלון המרות קיימים במערכת. אופטימיזציות לפי ניתוח הנתונים בגוגל אנליטיקס. הגדרת ערכים מספריים לאירועים ולהמרות שאחריהם נרצה להיות במעקב. הדגמה של שאלות נפוצות במבחני הסמכה של גוגל אנליטיקס.

שיעור מספר 6 – הסמכה לאפליקציות Business) My (Google GMB

סוגי קמפיינים קיימים בתוך עולם האפליקציות של גוגל. היכרות עם אנליטיקס .360 מדדים שחשוב להתייחס אליהם ביצירת קמפיין אפליקציות. אופטימיזציות בעולם האפליקציות איך לפתוח ולאמת חשבון GMB ומה הדגשים שצריך להתייחס אליהם. הדגמה של שאלות נפוצות במבחני הסמכה לאפליקציות +. GMB

דילוג לתוכן